sobota, 2 sierpnia 2014

Polecane laptopy/netbooki

Całkiem niedawno miałem problem z moim laptopem. Całe szczęście, problem dotyczył jedynie modułu zasilania mojego laptopa i  do przywrocenia go do stanu używalności wystaczyła wizyta w serwisie komputerowym. Nie zmienia to jednak faktu, że przez moment liczyłem się z koniecznością zakupu nowego sprzętu. I powiem, miałem z tym niemały ból głowy. Jaki laptop wybrać, skoro zgodnie z prawem Moora moc obliczeniowa komputerów podwaja się co każde 2 lata?

Co więc zrobiłem? Zapytałem się znajomego z "help desku", który w sprzęcie siedzi na co dzień. I jaką odp. dostałem? Że nawet on tego wszystkiego nie ogarnia bo zmiany idą za szybko. Za to skierował mnie na fora branżowe. Pomocny okazał się mój nowy kolega w zespole , który podesłał mi link do forum PC FORMAT, na którym to analizują aktualnie dostępne komputery i analizują na bierząco co się opłaca kupować link.

Dodatkowo, na tym forum raz w mieś. pojawia się temat z "zestawieniem miesiąca". Link do aktualnego zestawienia (lipiec 2014)

P.S. Gdyby ktoś potrzebował namiary na sprawdzony serwis komputerowy na Mokotowie, to polecam Centrum Serwisowe MAGNUS  na Puławskiej 107D

1 komentarz: