poniedziałek, 17 marca 2014

Szata kolorystyczna Visual Studio (VS color theme)

Przez bardzo długi okres czasu, programowałem na standardowych ustawieniach kolorów Visual Studio. Niedawno zobaczyłem u kolegi zupełnie inne ustawienie motywu graficznego, tj. kolorowe litery na czarnym tle. Poszukałem nieco po necie i znalazłem kilka stron, z gotowymi motywami:
galeria z motywami na blogu Scota Hanselmana
galeria z motywami na studiostyle.es

Interesuje okazało się pytanie na forum stackoverflow.com, które doprowadziło mnie do postu na blogu Jeffa Atwooda, z bardzo interesującą skórką zenburn. Jak na razie, ta skórka mi się podoba najbardziej, ponieważ jasno można odróżnić 0 od O oraz I od 1 (kolorami), a przy tym, kolory są bardzo stonowane (oszczędzają wzrok przy dłuższej pracy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz