środa, 2 września 2015

syncfusion ebooks

Ten wpis będzie krótki, ponieważ postanowiłem podzielić się z wami radosną informacją o pewnym darmowych i całkiem interesującym źródle wiedzy. Tym źródłem jest firma www.syncfusion.com ,która za darmo, postanowiła wydawać e-booki edukacyjne na tematy technologiczne. Jak czytamy we wstępnie, firma zdaje sobie sprawę, jak ważne w świecie IT jest zawsze pozostawać na bieżąco z najnowszymi technologiami, starając się przy tym zawrzeć w swoich książkach esencję, czyli tzw. "samą śmietankę" danego tematu, więc postawiła ograniczenie, że każda książka może mieć max 100 stron.

W związku z powyższym, autor danego zagadnienia, ma 100 stron, na wprowadzenie, oraz pokazanie wszystkich najważniejszych, najczęściej używanych i najprzydatniejszych rzeczy, przy okazji zbytnio nie przynudzając, ani nie przepisując ponownie całej dokumentacji technicznej.

Jak na razie przeczytałem 2 książki z tej serii, jestem w trakcie czytania trzeciej i jak na razie mi się podoba (więcej niż typowy wpis na blogu, a mniej niż książki A.Troelsena ;-))

Link: https://www.syncfusion.com/resources/techportal/ebooks

1 komentarz:

  1. Pojawiły się filmy z konferencji pod adresem: https://www.youtube.com/user/ABBDevDay/featured

    OdpowiedzUsuń