piątek, 6 września 2024

MediatR czyli wstęp do CQRS

Przeglądając polecane biblioteki do .NET Framework natrafiłem na bibliotekę MediatR. Czasami się przewija w różnych miejscach, ale jej nie kojarzyłem. Przynajmniej nie w pełni świadomie. Postanowiłem więc jej się nieco  przyjrzeć. W tym celu zrobiłem sobie mały wstęp bazujący na blogu Cezarego Walenciuka oraz umieszczonemu przez niego kodowi źródłowemu. Okazało się, że jednak kiedyś z tego korzystałem w jednym z projektów CQRS utworzonych przez jednego z kolegów z pracy, tyle że robiłem to wtedy w sposób nie do końca w pełni świadomy. Aktaulnie, po przeczytaniu blogposta i wykonaniu przykładowego projektu jestem już nieco bardziej świadomy, a przynajmniej wiem z czym to się je :)


Linki:

Cezary Walenciuk - blogpost nr.1

Cezary Walenciuk - blogpost nr.2

Cezary Walenciuk - kod źródłowy

Piotr Rabiniak - kod źródłowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz