poniedziałek, 9 lipca 2012

Pierwszy wpis

Witam na moim techblogu.

Celem tego blogu, jest propagowanie wiedzy oraz pomoc innym developerom podczas ich codziennej pracy nad kodem (i nie tylko). Jest to moje aktywne podziękowanie dla innych blogów tego typu oraz ich autorów z których wielokrotnie korzystałem, a zarazem moja drobna cegiełka w ulepszanie świata.

Ponieważ jako zawodowemu programiście wielokrotnie zdarzało mi się wykorzystywać znalezione materiały jako element własnego oprogramowania, jestem wielkim zwolennikiem licencji X11 (zwanej licencją MIT) i jeżeli nie jest napisane inaczej, to wszelkie zamieszczone tutaj materiały są mojego autorstwa (bądź też znalezione tak dawno, że nie pamiętam gdzie powstały) i udostępnione są tutaj na licencji X11.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz