poniedziałek, 19 sierpnia 2024

Fine Code Coverage

 Bawiąc się moim testowym projektem WinFormsCrud w pewnym momencie postanowiłem sprawdzić sobie jakie mam pokrycie kodu testami jednostkowymi. O ile wiedziałem, że dla samego projektu WinForms będzie zero (bo do tego projektu jeszcze nie dołożyłem testów) o tyle dla pozostałych projektów byłem zainteresowany ile % wyjdzie. 

Samo visual studio 2022 nie ma tego feature w standardzie, o tyle z pomocą przyszedł mi stackoverflow.com który poinformował mi, że dla Visual Studio 2022 Community istnieje darmowy tool pozwalający to sprawdzić, czyli FineCodeCoverage2022 

Sprawdzilem sobie ten tool i on faktycznie działa.

Wiadomo, zawsze mogło być lepiej, natomiast w tym momencie najważniejsze że tool jest darmowy i działa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz