czwartek, 16 stycznia 2014

Data recovery from damaged HDD

Ost. czasy, całe moje dane prywatne, włączając w to zdjęcia oraz filmy, kręcone podczas różnych okazji przerzuciłem z dysku twardego na dysk zewnętrzny i... pewnego dnia przypadkowo usunąłem z tego dysku pliki startowe. Efekt? Zarówno windows, jak i ubuntu linux nie były w stanie się dobrać do tych danych :(

Ponieważ te dane były dla mnie cenne, postanowiłem spróbować je odzyskać. Po przetestowaniu kilku przeznaczonych do tego celu programów, w końcu trafiłem na cgsecurity test disk

Dzięki temu, konsolowemu programikowi, udało mi się skopiować dane z dysku zewnętrznego, na inny dysk twardy, czyli udało mi się odzyskać dane, na czym mi najbardziej zależało, a że program jest dodatkowo udostępniony za darmo na mocy Licencji GNU to polecam go dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz